Afval, huishoudelijk afval

Wat is het?

Het afval in onze gemeente wordt opgehaald door afvalinzamelaar Blink. Blink plaatst, ruilt, repareert en vervangt ook de kliko's. Wanneer wordt het afval opgehaald, waar moet welk afval in, wat gebeurt er met het afval, etc.. Dat kunt u allemaal nalezen op de onderstaande website.

! Let op: het aanvragen van een nieuwe of vervangende milieupas doet u niet via de website van Blink, maar door te klikken op onderstaande knop ´Milieupas aanvragen´.

Milieupas aanvragen

Voor meldingen/klachten over afvalinzameling en het omruilen en aanvragen van containers: stuur een mail naar de klantenservice van Blink, Klantenservice@mijnblink.nl of neem contact op via telefoonnummer 0800-0492.

Wat moet ik doen?

Wanneer wordt mijn afval opgehaald, wat mag in welke container ? Voor alle antwoorden op uw vragen over afval, raadpleeg de website van Blink of download de Blink Afvalapp.

Download Blink Afvallapp voor Apple Download Blink Afvallapp voor Android

Voor meldingen/klachten: Klantenservice@mijnblink.nl of telefoonnummer 0800-0492.

Wat kost het?

Voor het ophalen van huishoudelijk afval hanteren wij verschillende tarieven. Deze worden jaarlijks aangepast. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met het algemene nummer 040-2241400 of postbus@heeze-leende.nl