Contact en openingstijden

  • Wilt u iets melden? Gebruik dan de MijnGemeente App of maak een melding.
  • Klik op 'Vraag stellen' als u een vraag heeft aan de gemeente. Zo kunnen we u het snelst helpen.

Afspraak maken  Melding maken Vraag stellen

Let op:

  • In verband met een technische update is het aanvragen en afhalen van reisdocumenten en rijbewijzen op woensdag 20 november niet mogelijk. De receptie is wel gewoon te bezoeken en ook telefonisch zijn wij gewoon bereikbaar.
     
  • In verband met een technische update is het aanvragen en afhalen van reisdocumenten en rijbewijzen op vrijdag 29 november en maandag 2 december tot 16:00 uur niet mogelijk. Bij de receptie en telefonisch zijn wij gewoon bereikbaar. Maandag 2 december na 16:00 uur is het weer mogelijk om uw reisdocument en rijbewijs aan te vragen en op te halen. 

Gemeentehuis

Dit zijn de actuele openingstijden.

Deze week
ma.-
di.-
wo.-
do.-
vr.-
za.Gesloten
zo.Gesloten
Volgende week
ma.-
di.-
wo.-
do.-
vr.-
za.Gesloten
zo.Gesloten

Contactinformatie

Afspraak in het gemeentehuis

  • Voor vragen bent u natuurlijk van harte welkom. Wij werken op afspraak. 

Afspraak maken

Bezoekadres

  • Jan Deckersstraat 2
    5591 HS Heeze

Postadres

  • Postbus 10.000
    5590 GA Heeze

Telefoon

  • We zijn bereikbaar op het algemene nummer: 040 224 1400
    Van maandag t/m donderdag van 9.00 tot 17.00 uur.
    Op vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur.
     
  • Bij Calamiteiten zijn we telefonisch te bereiken via 040-224 1400 (24 uur per dag). Voor dringende meldingen van de openbare ruimte, zoals omgewaaide bomen of rioolverstoppingen.

Online

  • Stel uw vraag via het online formulier. 

Vraag stellen

Melding maken 

Pers

Bent u journalist en wilt u contact met onze afdeling communicatie?