Contact en openingstijden

Let op:

  • In verband met een technische update is het aanvragen en afhalen van reisdocumenten en rijbewijzen op vrijdag 29 november en maandag 2 december tot 16:00 uur niet mogelijk. Bij de receptie en telefonisch zijn wij gewoon bereikbaar. Maandag 2 december na 16:00 uur is het weer mogelijk om uw reisdocument en rijbewijs aan te vragen en op te halen. 
  • Wilt u iets melden? Gebruik dan de MijnGemeente App of maak een melding.
  • Klik op 'Vraag stellen' als u een vraag heeft aan de gemeente. Zo kunnen we u het snelst helpen.

Afspraak maken  Melding maken Vraag stellen

Gemeentehuis

Dit zijn de actuele openingstijden.

Deze week
ma.-
di.-
wo.-
do.-
vr.-
za.Gesloten
zo.Gesloten
Volgende week
ma.-
di.-
wo.-
do.-
vr.-
za.Gesloten
zo.Gesloten

Contactinformatie

Afspraak in het gemeentehuis

  • Voor vragen bent u natuurlijk van harte welkom. Wij werken op afspraak. 

Afspraak maken

Bezoekadres

  • Jan Deckersstraat 2
    5591 HS Heeze

Postadres

  • Postbus 10.000
    5590 GA Heeze

Telefoon

  • We zijn bereikbaar op het algemene nummer: 040 224 1400
    Van maandag t/m donderdag van 9.00 tot 17.00 uur.
    Op vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur.
     
  • Bij Calamiteiten zijn we telefonisch te bereiken via 040-224 1400 (24 uur per dag). Voor dringende meldingen van de openbare ruimte, zoals omgewaaide bomen of rioolverstoppingen.

Online

  • Stel uw vraag via het online formulier. 

Vraag stellen

Melding maken 

Pers

Bent u journalist en wilt u contact met onze afdeling communicatie?