In januari hebben we een enquête gehouden onder onze inwoners, waar 640 mensen op hebben gereageerd. Zowel digitaal, als schriftelijk hebben we reacties gehad en in het algemeen waren de reacties positief. Met name punten als vriendelijkheid, correctheid (balie, telefoon) en duidelijkheid (website, nieuwsbrief, correspondentie) scoorden een ruime 7. Een score waar wij erg tevreden mee zijn!

We gaan aan de slag

Er zijn zeker ook verbeterpunten aangegeven, onder andere de snelheid van terugkoppeling en afhandeling van lopende zaken en de volledigheid van informeren. Zonder op de zaken vooruit te lopen, zijn wij als organisatie ons zeer bewust van deze kritische punten. We denken dat de toenemende complexiteit van zaken zeker ook van invloed is op de reactiesnelheid en de volledigheid van verstrekte informatie. We gaan er in ieder geval mee aan de slag!

De zoekfunctie op de website wordt ook regelmatig genoemd als verbeterpunt. We gaan ons best doen om deze functie verbeteren. 

Dank jullie wel

We willen graag iedereen bedanken die de tijd heeft genomen om te reageren. De mening van onze inwoners is voor ons van grote waarde, en we zullen actief aan de slag gaan met de conclusies en verbeterpunten. We hopen dat dit zal bijdragen aan een positieve ervaring rondom deze onderwerpen.